Tiden går så fort.

Vet inte riktigt hur jag ska börja inlägget men den senaste tiden har varit upp och ner. Varit jätte mycket bra saker samtidigt som lite jobbiga. Många har frågat om det hänt något mellan mig & Kevin och det kan jag lova att det inte har. Vi har det bättre än någonsin. Vi ska faktiskt på fredag åka till Stockholm för att hälsa på hans syster över helgen med hans andra syster & kusin. Ska bli skönt att få komma iväg lite och även att jag fick ledigt på fredagen. Har hänt så mycket senaste tiden, t.ex. Igår firade vi Danielle att hon fyllde tjugo, köpt en ny väska som jag är helt kär i, köpt nya kläder och vädret är underbart. Kommer nog komma tillbaka här lite mer för helt ärligt så saknar jag bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0