Nu är det vår, på riktigt!!

Väldigt dålig uppdatering jag vet, men har varit så mycket har inte haft
tid för datorn. Varit och sökt extra jobb, fixa klipp tid, och mycket andra saker
plus att har varit så bra väder så ville inte sitta inne vid datorn då utan gick
ut och gick istället med min pojkvän som jag saknat! hänt lite mindre bra saker
i helgen också men det är ingenting jag behöver berätta om utan idag har det
vår städats, alla täcken & kuddar legat ute på balkongen, har dammat, dammsugit
och städat undan allt så nu är det rent och fräscht! Ska grilla ikv också, gott!!
Men nu ska jag kila vidare, slänger in några bilder också!
Lite fina vårblommor!

hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0