sista dagen på sommarlovet 2010!

Igår eftermiddag åkte jag till min pojk, och senare kom frida, pelle, linus, serbest, julle
medans pojkarna spelade monopol bakade jag och frida kladdkaka och chokladbollar!
duktiga vi är, kollade massa sjuka klipp också.. Dock var jag tvungen att åka från honom
tidigt idag eftersom han skulle jobba med sitt projektarbete :( kom hem vid tolv sedan varit
hemma och tagit det lugnt och åkte till marieberg för att se om jag får en ny telefon elr inte
eftersom mitt är imlämnad och helt paj så jag skulle få en ny men ah... Imorgon är det iallafall
skola igen! lite små taggad är jag väl allt måste jag säga men nu ska jag måla om naglarna!
pusssssshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0