allting har förändrats men du finns kvar

Trots att tiden varit svårt så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår, vi står där vi stod
Minns det som igår, första gången du log
Som om jag snubblade pladask på marken och bara dog
.
.
.
Kan inte låta bli att blogga ändå, kliar liksom i fingrarna.. Hänt en del sista dagarna
men orkar inte berätta även om det varit bra saker också, det kan faktiskt få vara en
liten hemlis för er. Ska bli otroligt skönt med fredag & helg imorgon, behöver tid att få
sova, för den här förskyldningen dödar mig kan knappt sova om nätterna + att jag sover
själv inte träffat min älskling på länge nu.. Men i helgen då får jag äntligen se honom igen!
Men nu har jag lite att fixa med, men vet ni vad? Vi hörs imorgon!


lite grekland och värme på det här också, snöar ute just nu och är typ -9 usch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0