Året 2010! All the moments

Kan inte riktigt förstå att det här året är snart slut och det har varit ett helt otroligt år.
Det började dåligt och jobbigt, men nu så här till slutet är jag ändå glad för att allt det hände för det förde mig dit jag är idag och det är jag tacksam för. Har ett helt otroligt tjejgäng och vi har gjort mycket roligt och galet under året. Och hoppas på att det kommande året med er kommer bli lika bra! Sen träffade jag min otroligt fina pojkvän och han har varit min i snart 7månader och älskar honom mer för varje dag som går.
-
Jag har återfått kontakten med många av mina gamla vänner och lärt mig att uppskatta allt mer. Har även fått mycket bättre kontakt med min bror, det är dels för att han flyttade hemifrån vilket blev en jätte stor skillnad. Min farfar klarade att kämpa sig igenom ett år till, vilket jag är tacksam för även om det är jobbigt för honom att ligga på sjukhuset hela tiden.. Min kusin fick en otroligt söt liten bebis som heter Vincet. (namnet som jag ville ha på mitt barn haha)
-
Att jag tog tag i skolan är nog det jag är mest stolt över och att jag tog mig igenom det som varit. Det är fortfarande jobbigt och kommer alltid sitta kvar i mig, men har lärt mig att se bortom det nu. Och att ta vara på allt man och leva för tillfället, jag hoppas verkligen på år 2011.
-
2011 kommer innehålla så mycket, och mina förväntningar är höga fast det blir ju vad man gör det till. I april blir det en resa med hotellarna till Mallorca, och det är året vi fyller 18. Kan det bli bättre än så?
Tänkte bjuda på lite bilder från det gångna året också, enjoy!
-

Jag fyllde 17 och vi hade tjejkväll.

fick tillbaka kontakten och vänskapen med Paulina.

party kväll med tjejerna innan jag skulle till skåne till kusinen.

opererade tån så var hemma en vecka och njöt av solen som fanns då!

VI-kampen och brudarna var laddade!

Skolavslutning på Hjälmar bergman teatern

Avsluting på kvällen med tjejerna i stadsparken

träffade ett gäng härliga grabbar

vaknade morgonen efter med livets blåmärken (?!)

Utekvällar på restaurang med tjejerna

många härliga dagar i säbylund

var på liseberg med hela gänget!

var en vecka på västkusten med paulina

åkte till Kevins stuga, grabbgänget och jag

sommarjobbade och tjänade 8lax, helt grymt!

åkte till Lefkas (grekland) med min mamma och levde livet en vecka

18års fest för knazen och serbest hos knazen

discobowlade med brudarna!

och festade ännu mer...

insåg att jag kanske inte skulle köpa mer bhar, fast gjorde det ändå.. haha

var i stockholm med klassen, 6 elever haha

årets skolkort

va på maskerad och var polis

bakade pepparkakor hemma hos frida

träffade kissies bror i stockholm hahah

hade pulka och myskväll med tjejerna
-
och nu orkar jag inte ladda upp ner bilder! haha det får duga så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0