Dag 01 - Presentera mig själv

Okej presentera mig själv, det är klurigt. Är väl en ganska vanligt tjej inget som sticker ut speciellt mycket
och gör väl inget speciellt heller förutom att vara mig själv. Däremot pratar jag väldigt mycket, ibland
kanske till och med för mycket. Många säger även att jag har väldigt dålig humor, men jag tycker den är
hel kul och skrattar åt det mesta så är ganska lättroad och nej det har ingenting med hårfärgen att göra haha!
Men jag bor i Kumla där jag är uppväxt med min familj, två hundar och en katt. Är dammallergiker vilket
inte är så bra med husdjur men det skiter jag i. Något mer ni inte visste är nog att jag är överkänslig mot mjölk
(laktos) kan bara dricka 2glas om dagen.
.
Har även väldigt svårt att lita på folk och kan lätt bli sårad, därför har jag valt att inte lita på vissa personer..
Är väl ganska känslig antar jagvissa tycker jag gnäller mycket men vafan någon måste ju göra det också.
Kan även ta skämt för seriöst ibland och bli sårad genom det.. Jag har väldigt svårt att acceptera mig själv
men till mesta dels mitt utseende, vilket jag inte trivs så bra med. Men till sommaren ska jag iaf blivit smalare
och träna mycket mer och skippa allt onödigt, vill ha en beachbody!
.
Finns faktiskt en hel del att berätta tex. som att jag varit sjuk ständigt i 4 snart 5 år.. Varit på utredning på
USÖ, Capio läkargruppen m.m träffat säkert 20 olika läkare som undersökt, tagit prover men inget svar.
Är väl ingen jätte allvarlig sjukdom men att va ständigt förkyld, ont i huvudet, bihålerna och ont i halsen
är inge trevligt direkt. Har opererat bort halsmandlarna men ingen förändring, lite bättre sömn
på nätterna bara men nog om det!
.
Går som sagt andra året på gymnasiet Virginska skolan Hotell-programet, där jag trivs väldigt bra faktiskt.
Övrigt så älskar jag naglar & underkläder, ni tänker säkert vafan underkläder ?! Och ja, har typ 30 st bhar
med matchande trosor. Och nagellack har jag över 100 st säkert, inte ens orkat räkna dom och köper
hela tiden nya så jag har lite att välja på. Kan göra den här presentationen mycket längre än jag trodde,
men ska försöka avsluta den så ni slipper sitta och läsa här hela dagen.
Mer om mig får ni svar om på någon annan fråga helt enkelt, det orkar jag inte skriva just nu!
2007
2008
2009
och nu 2010, 4 bilder från 4 olika år, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0