Dag 02 – Min första kärlek

Oj min första kärlek, den frågan är inte den lättaste att svara på faktiskt iaf
inte i mitt fall. Har inte riktigt haft den där pang första kärleken på det sättet.
Men min första kärlek var med Oscar, var väl ca 11-12 och vi träffades på en
fotbollsmatch i Mosås. Lustig historia, jag var med Linn min bästakompis och
han och hans kompis hade känt Linn i flera år och jag hade väl alltid haft en liten
små crush på honom. Sen hände en hemsk sak som jag dock inte tänker bertätta
här eftersom det är en personlig grej som hände i hans liv. Finns väl inte så jätte mer
att säga om det men det gjorde att vi tappade kontakten och gick skilda vägar.
I dagens läge har vi ingen kontakt alls och ingen aning om vad som
händer i hans liv eller vad han gör. Men alla går ju åt olika håll, that's how it is.

Kommentarer
Postat av: kungen

naw :)

2011-02-09 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0