Dag 05 – Vad är kärlek?

Vad är kärlek? Kärlek är vad man gör det till enligt mig. Menar i grund och botten av

allt så finns det kärlek, kärlek är det som byggt upp livet, människan, samhället, familjerna osv.

ni fattar vad jag menar va? Utan kärlek skulle vi vara absolut ingenting.

Kärlek är vackert från alla perspektiv även om det sårar oss, gör oss glada, gör oss förvirrade,

att vi blir korkade av den eller lyckliga på något sätt är det vackert vilket som, det blir ju vad man gör det till.

Jag tror även att många blundar för kärleken vilket är jävligt dumt, ursäkta att jag svär men

öppna ögonen och se dig om! Kärlek är överallt, familjen, vännerna, pojk/flickvännen,

allting runt omkring dig egentligen gäller bara att du ska inse vad kärlek är just för dig.

Och kärlek för mig är så klart min familj/släkt, vännerna, min pojkvän, mina husdjur och

alla små saker i vardagen som gör det värt att le åt livet. Hoppas ni har fått ut något av den här texten,

jag fick mig i alla fall en tankeställare och ska ta vara på alla små saker även om de kanske bara

spelar roll i just det ögonblicket men det är minnena vi lever vidare på glöm aldrig det!

slänger upp en lite randon bild från i sommras, på mig och kevin efter att
ha blivit i kastad i sjön. Han är min kärlek oavsett vad, världens bästa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0