Dag 07 - Min bästavän

Tycker inte att den här listan är rättvis för har så många som står mig varmt om hjärtat men iaf.
Min bästa vän är Linn envall, trots allt som faktiskt varit på sista tiden.
kan inte komma på någon person som förstår sig på mig så bra som hon
gör även om sista tiden har varit sämre och vi inte umgåtts så mycket...
Men vad som än händer så finns vi:et alltid där, menar har man känt någon
i snart 18 år (är uppväxta ihop, våra mammor har känt varan sen de var 9.)
så ska det krävas extremt mycket att vänskapen ska ta slut. Tycker dock det
är synd att det blivit som det har men om båda verkligen vill och försöker så
kan vi ta oss igenom även det här som allt annat vi varit med om..
Minnena vi har tillsammans, ingen kan någonsin ta de ifrån oss.
Linnsan (L) Mandan, forever som vi sa när vi va 12 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0