Dag 08 - Ett ögonblick

Det står bara ett ögonblick så spelar antagligen ingen roll om det är bra/dåligt?
-
Ögonblicket då jag fick reda på att min mormor dog... Jag har aldrig känt
så som jag gjorde då, det kom den där känslan när man såg hur allt blev svart-vitt
i ens egna ögon.. Min mormor var min bästavän när jag var liten och när hon dog i
cancer försvann en del av mig också. När min mamma skulle berätta, jag såg direkt
på hennes uttryck att något hänt, och när hon berättade vart jag arg först för jag
fattade inte hur hon kunde lämna mig, eller lämna oss.. Fast hon hade ju inte direkt ett val...
Det är ett ögonblick som alltid kommer vara speciellt, och som har förändrat mitt liv.
Jag skulle ge allting för att hon skulle få finnas här vid min sida och se hur jag utvecklas
växer upp och hur jag tar mig genom livet men det fick hon aldrig. måste faktiskt sluta skriva
vill inte sitta här och gråta kvällen innan julafton... Men jag älskade min mormor och det kan ingenting ändra på.
Det är ett känslig ögonblick, men ändå vill jag dela med mig av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0