Dag 11 - Mina syskon (mitt syskon haha)

Tråkig punk för er igen haha men iaf, jag har en storebror som är 90a
alltså 20 fyller 21 i mars. Vad ska jag säga om honom? Vad vill ni veta liksom? hah
han är världen bästa bror ingen tvekan, och vi gör väldigt mycket ihop faktiskt.
Drar till marieberg och shoppar, äter ute, hjälper varandra med saker, han ger mig skjuts
när jag behöver det, och helt enkelt alltid finns där precis som syskon ska göra!
Vet inte vad jag skulle göra utan honom, livet skulle inte vara detsamma.. Glad att jag har honom!!
upptäckte precis också att det här var den enda bilden jag hade på min bror (i grått)
på min dator! haha när han och pappa gör janssons i köket i torsdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0