Dan före doppardan

Herregud vad jag springer runt... Lite små sjuk sådär också, känns
som om jag åkt sverige runt idag. Varit på marieberg, media markt, maxi
systemet, djuraffären och massa mer ställen. Och allt var inte ens nödvändigt!
Nu är jag äntligen hemma igen men ska skriva det här snabbt för sedan ska jag
städa undan på rummet, hjälpa till med julmat inför imorgon och sedan spela
bingo lotto uppesittarkväll med min underbara familj!
Nu gick säkringen i källaren precis... vart helt svart! tur att jag har batteri i datorn!!
så gick min brors bil sönder förut också, kylaren pajade. vilken tur vi har idag alltså!


slänger in en bild på går dagens outfit också!

Kommentarer
Postat av: Kasparandrea

Hello! Very interesting and professional site.

2011-06-15 @ 11:19:57
URL: http://kasparandrea.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0