gotta make the best out of it

Tänker rycka upp mig fast livet suger (för tillfället). Det har verkligen inte varit
min dag idag alltså bara hänt massa dåligt känns det som.. Så nu tänker jag rycka
upp mig och ta tag i allt jag behöver göra. Först och främst ska jag skriva en
restuppgift om Energi/Miljö jag inte gjort än sedan städa mitt rum och mina garderober!
Det behövs verkligen eftersom jag aldrig kan slänga kläder, känns så fel.. (haha)
Efter det ska jag nog slå in min pojkväns mammas julklapp, måla om naglarna
och försöka göra det till en så bra kväll som möjligt kommer dock bli en sen kväll
har jag en känsla utav, men som sagt mina känslor är överallt nu så who know?


sen ska jag bli smal också men det är en annan femma... kanske till sommaren iaf??

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Okej, men förlåt iallafall. Och vi känner inte direkt varandra bra eller så, men jag känner ju Kevin väldigt bra, så säg till om det är nåt jag kan göra eller om du bara vill ta ut dina agressioner på någon. Som sagt, det suger att ha pojkvän och vara svartsjuk, jag vet det jag med, hahah.

2010-12-15 @ 21:54:31
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0