känner mig lycklig och blir glad av att se snön falla

Kvällen hos min pojke igår var så otroligt himla mysig, bara han & jag
kollade film, fick massage och bara gosade. Var precis vad jag behövde just nu
och så fick jag sovmorgon imorse innan läkaren sedan åkte jag tillbaka dit
och väntade på att han skulle sluta. Va kvar ett tag till så kom väl hem vid 5tiden.
Fikade med mina fantastiska föräldrar då och just nu tror jag ingenting kan knäcka
mig elr jo något finns det väl men känner mig oslagbar och lyckligast i världen!
satt och drack té i sängen och kollade tv när han kom hem!
hade faktiskt varit så gullig att bäddat sängen och plockat undan lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0