Onsdag och det suger?

Sitter här för mig själv och har målat om naglarna för andra gången ?! stört jag vet
målade de först lila/rosa men ångrade mig och målade de blåa istället! Mycket snyggare till min klänning på nyår. Har jävligt tråkigt måste jag säga och min kära pojkvän är på Ålands-kryssning så kan inte ringa och störa honom det kostar, inte för mig men haha. Ska nog ta någonting att äta sedan kolla film och hålla tummarna för att jag mår bättre imorn:) fan va dålig jag är på att ta bilder på mig själv nu förtiden också... skärpning!!

bjuder på en bild från förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Preciiiis hahahha ;D

2010-12-29 @ 22:51:35
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0