sådär min måndag, helt upp och ner.

Okej nu gör jag ett nytt försök med att skriva, förut mådde jag inte direkt bra pga.
hade varit hos vårdcentralen och gjort näsprov vilket innebär att de stoppar upp en
lång pinne typ som en tops och skrapar i bihålorna, vilket är det värsta jag varit med om..
Det irriterar tårkanalerna så tårarna sprutar hejvilt och gör förbannat ont! sen lite spya på det..
vet inte varför jag spydde mådde bara helt sämst efter men nu har jag ätit lite och vilat
mår bättre nu. Och för övrigt så är det 6 månader med min älskling idag.
Tiden med honom har gått så himla fort men kan inte säga något annat än att jag är lycklig.
Nu ska jag lägga mig och vila ännu mer och kolla någon bra film så hörs vi imorgon igen.
så här såg jag ut efter näsprovet, typ helt förstörd och blev ju inte bättre
efter att jag spydde lite på det också.. vilka härliga detaljer nu får nu alltså haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0