the nights are gettin' darker


Fredag
idag vilket är otroligt skönt! Kämpade mig upp imorse men när
jag kom till skolan blev allt mycket bättre, alla var så glada idag haha.
Gick på stan efter med Carro & Emma, shoppade lite, käkade pizza och
så köpte vi biljetter till gymnasiefesten på Ritz. Varit ute och gott i kylan
för att ta mig till maxi med min mamma, på schemat ikv är det myskväll
med henne eftersom pappa är i portugal där det är +20 just nu.. orättvist!
Men nu måste jag hinna städa lite också, pusssshej
dagens look
emmis!
carro!

Kommentarer
Postat av: pauoo

hellu, underhållande blogg! :)

Vart köper man biljetter till gymnasiefesten på ritz? :D

2010-12-17 @ 21:18:01
Postat av: Syedfiona

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-03-09 @ 11:26:23
URL: http://syedfiona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0