Dag 6 efter operationen!

Första dagarna efter operatonen gick faktiskt förvånansvärt bra, hade bara lite ont
men det får man ju räkna med men på onsdag kvällen gick såret i halsen upp och blöde
jätte mycket, hostade och kräktes blod :( var hemsk, fick panik och hade jätte ont
fick åka in akut och opereras igen.. hade tappat en hel del blod så sov kvar
på sjukhuset men sån tur hade jag med mig min underbara pojkvän där hela natten
men efter den andra operationen har jag varit helt slut bara sovit och legat i soffan och sängen
nu har jag äntligen kunnat börja äta lite och orkar vara uppe men skolan är inte aktuell än iaf
får se hur det ser ut i slutet av veckan och min vikt lider av det här, tappar kilo efter kilo
och jag är hungrig hela tiden! men ska nog ta mig igenom det som är kvar har ju min
underbara familj och pojkvän vid min sida och vänner som stöttar mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0