P.S I love you

Igår kväll blev det att jag kröp ner i soffan och kollade P.S I love you som måste
vara en av världens finaste filmer! den är så sorlig men så otroligt bra!

Dagen idag började med att gå upp fixa mig sedan åka till marieberg och kolla dator
eftersom mamma&pappa lovat mig en ny, men köpte dock en tröja istället
ska kolla runt lite mer innan vi bestämmer oss, käkade kinamat och tog en runda på Ikea med.
Är värsta snöstormen ute som alla nog vet så ikv ska jag krypa ner i soffan med familjen
och kolla Melodifestivalen, har bakat pizza också den står i ugnen nu så måste kila iväg!


Dagens!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Såg att du ville köpa Lip Gloss Skickat ett mail till mig med din adress så skickar jag mitt konto nummer/Ellinore

2010-04-06 @ 17:17:30
URL: http://secretsanddreams.blogg.se/
Postat av: Fabianlejla

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-06-30 @ 09:47:53
URL: http://fabianlejla.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0