Sjuuuk...

Låg hemma idag från skolan, mår inte alls bra känns som om jag ska kvävas, är förskyld, huvudvärk, ont i halsen m.m.
så låg bara hemma hela dagen och sov och kollade på tv, inte direkt underhållande, bara repriser....
Fick brev igår från min läkare angående operationen, längtar faktiskt men är nervös samtidigt!
hoppas verkligen på att det ska bli bättre så jag kan få bli frisk, skulle vara hur sköönt som helst
Och igår kväll hade jag hela kvällen planerad att läsa min svenska bok, kolla paradise hotel och massa saker
men såklart somnar jag klockan nio!! och missar alltihop och det kom jag såklart på när jag vakande kl10 imorse
och då blev jag inte glad.. Ska iaf kolla finalen på paradise hotel ikv, får se om Jackie vinner som några insidekällor sa.
Men nu ska jag gå upp till min farbror som kom med semlor, mums!


Bild från i lördags med lite nya vårkläder och
utan hårförlägningen!

Kommentarer
Postat av: sofie

fin tröja :)

2010-02-22 @ 19:48:10
URL: http://soffies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0