Torsdag och snart fredagsmys!

Stan idag med favorit tjejerna efter skolan, köpte lite nya kläder, igen..
Alltid roligt med nytt åkte hem runt fem tiden duscha, städa rummet lite ska snart
lägga mig i soffan och kolla på tv om det finns något bra annars måste jag offra
mig till plugget orkar egentligen inte det men måste buuhu.
Imorgon ska min älskling bjuda ut mig på restaurang, det ska bli super mysigt! längtar jätte mkt
Vet inte vad som mer händer i helgen det visar sig väl, pappa fyller år på lördag så kanske får
besök eller nått och tårta igeeen haha kommer bli riktigt fet om jag fortsätter så här så måste sluta,
men men nu ska jag kila vidare ni får ha det så bra! byebye och godnatt!


       / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0