Helgen! & två veckor kvar!

I fredags var det skola som vanligt sen en snabbis upp på stan. Kom hem vid 2 tiden kollade tv
och bara tog det lugnt sen kom älskling vid halv sex fixade klart mig och vid sju åkte vi in till stan och
åt på bamboo, va jätte gott och super mysigt! kom hem vid tio tiden ungefär kröp nästan direkt ner i sängen och sov.

Lördags gick upp vid elva fixade oss och åkte till marieberg med mamma och pappa
sen åkte vi hem och åt tårta eftersom pappa fyllde år! Resten av kvällen låg vi i soffan
käkade ben&jerry kollade family guy och ghostbusters 2, mys kväll alltså!
Vaknade idag gjorde inget speciellt bara tog det lugnt sen vid ett tog han bussen hem, saknar han redan..
Men snart kommer min faster och mina kusiner för att fira pappa och då blir det mer tårta! :O men jag står över!
Kvällens planering blir typ att kolla project runway, börja små fixa lite för imorgon eftersom vi ska på
friluftsdag i Ånnaboda, men det ska nog gå bra.

Plus att det är bara två veckor kvar till operationen imorgon!


slänger bara in en bild från veckan!

Kommentarer
Postat av: jacquelin

du är så fin amanda!<3

2010-02-07 @ 15:44:43
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: Amanda johansson

Du är fin sötis! <3

2010-02-14 @ 19:08:01
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0