18.37

Dålig uppdatering jag vet, har verkligen inte orkat.
I tisdags natt/morse kom Yahia och safet till mig, alla somnade på direkten haha
sen sov vi bort halva onsdagen va ute en stund på kvällen sen gick yahia och jag hem till mig
kröp ner framför tvn och kollade yours, mine and ours hel knäpp film!
sen halv somnade båda i soffan framför so you think you can dance sen gick vi och la oss.
Har bara slöat hela dagen idag, legat i soffan och suttit framför datorn och efter helgen är
det tillbaka till skolan som gäller vet inte hur det kommer bli men det märker jag väl.
Hoppas på att få åka och kolla på min brors lägenhet sen iaf och senare ikv blir det
krypa ner i sängen och kolla The break up på trean



Just nu känns det som om ingenting fungerar att allt är upp&ner,
vet inte vad jag ska göra orkar inte lägga ner energi på något
som inte ens är mitt fel och när jag verkligen försökt att finnas där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0