Dålig uppdatering, allt om helgen!

Förlåt för dålig uppdatering! haft mycket saker i helgen.
Sitter här nu iaf och lyssnar på the voice och tänkte skriva lite om helgen
I fredags efter skolan fikade jag med tjejerna, var jätte mysigt sedan åkte  jag till min älskling
och senare åkte vi till mig och hade mys hela kvällen. Lördagen var det först marieberg skulle köpa nya kläder men hittade ingenting! blir galen :o bakade pizza på kvällen och kollade på Hope for haiti now, det är hemskt.. bra att många ställde upp för att göra insamlingen. Och idag söndag kom morfar och mina små kusiner för att fira mig fick 700:- på Gina Tricot, bra mer nya kläder! ;) nu är allt lugnt alla har åkt hem så sitter och spelar poker på facebook, haha fråga mig inte varför fattar inte så mycket av det heller men det går jätte bra iallafall men nu ska jag kila. Ha det bra!


Bild från i fredags


så här mycket gillar gillar han att vara med på bild, haha puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0