Helgen!

Har inte suttit vid datorn på hela helgen därför inlägget kommer nu,
jag, yahia, christin och safet var på bio i fredags: Sherlock holmes, den va faktiskt riktigt bra
lördags förmiddagen tog jag och älsk bara det lugnt sen vid fem åkte vi till christin
och senare kom även bille och linnea dit, rökte lite pipa och kollade någon sjuk film
där alla hade sex med alla, ( ingen porrfilm lovar! haha )
pappa kom och hämtade mig, älskling, safet och bille för skulle till tryckeriet en stund
gick därifrån vid halv tolv tiden och idag söndag = slöardag, jag och yahia har legat i soffan
typ hela dagen och bara kollat tv sen kom mamma och pappa hem med kinamat riktigt gott!
sen gosade vi lite till sen så skulle han åka hem buhuu :(<3
Och på tisdag ska jag till läkaren för att se om det blir operation... I'm scared haha
hoppas det går bra iaf men det tror jag ska nog inte va några problem.
Men nu måste jag kila får inte missa mer av Scream 2

/ byeeee


Och sen en bild på världens sötaste kattunge, Malte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0