Lugn kväll

Nu är jag hemma och allting är lugnt blir nog inte att göra nått speciellt ikv,
va på marieberg tidigare idag och då passade jag på att
köpa en snygg palijett silverkavaj eller vad man ska säga ( bild längre ner )
trots att jag har två palijettklänningar en lila och en silver men det är fint!  
Va iväg en stund på eftermiddagen också men annars har dagen varit lugn
och det är skönt på ett sätt känns som jag behöver det just nu
men skulle va skönt att få tankarna på någe annat också men jag vet inte..
Är bara så mycket grejer just nu, speciellt med skolan och allt men orkar inte tänka på det nu.
Längtar iaf tills det blir varmare igen klarar inte av den här kylan längre,
visst ville ha en kall och vit vinter men nu kan den faktiskt vara över 25- minus är väl lite väl kallt?
Fyller år om 11 dagar också, men 17 är inget speciellt så bryr mig faktiskt inte så mycket. Det var väl allt jag hade på hjärtat nu, kanske kommer tillbaka senare ikv 

/ byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0