Nyår och allt där efter

Jag vet att jag sa att jag skulle bli bättre på att sitta vid datorn men det gick som det gick, ska försöka iaf haha.

Nyår
kom två av favorit brudarna till mig och senare min bebis och safet & saba, rebecka och carro drog tidigare för att fira tolvslaget i örebro men vi andra var hos mig till två eller nått sånt. kvällen var helt okej, hade trevligt och på fredagen efter hände ingenting yahia och jag kollade film, tv och sov hela dagen.

Lördag blev det marieberg med bror, sandra & yahia kollade runt lite och så sen på kvällen gick vi och såg Avatar, riktigt bra film! trodde den skulle vara bra men den var grymt bra, den har redan tjänat in 1 miljard dollar på 17 dagar helt otroligt den har snart kommit ikapp Titanics rekordsiffra.

Sen har det väl inte hänt på mkt mer, förutom att jag och mamma har bokat utlandsresa till grekland i augusti! längtar som bara den ska bli sååå skönt

Innan nyår
innan tjejerna kom på nyår


carryglitter och beckystar!

                                                          safet och min baby, lägger inte upp några bilder på mig haha finns anledningar
och lägger kanske upp fler bilder någon dag när jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0