vad ska man säga...

Januari verkar inte direkt bli min månad, även om den egentligen är det men känns
som om ingenting funkar iaf inte mitt huvud eller kropp. Helt otroligt att jag ens orkat
så här länge med alla sjukdommar, har inte varit frisk på 3-4 år.. och det är inget skitsnack
utan ren sanning och tro mig det är inte alls kul har gått på utredning hos läkarna så länge nu
vet liksom inte vad jag ska göra, jag hoppas iaf på en operation så det kanske blir bättre
och det beskedet får jag imorgon, håller verkligen tummarna.. plus att det känns som om
så mycket annat runt omkring börjar rasa också, förstår inte vad som händer kanske bara
jag som känner så pågrund av allt annat men jag vet inte, ska gå och ta en lång varmdusch nu
sen lägga mig i sängen igen och kolla tv så godnatt alla!



bobbys schampoo och balsam, funkar riktigt bra och luktar super gott!

Kommentarer
Postat av: magda

älskar bobbys hårprodukter!

2010-01-19 @ 17:29:26
URL: http://sevendays.webblogg.se/
Postat av: Leifronja

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-09-02 @ 06:46:57
URL: http://leifronja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0