lovelyyyyy

Går dagens jobb gick väldigt fort tyckte jag efter det blev det en sväng på stan
köpte lite nya trosor, lite nytt smink och ett nagellack från Make up store 130:- kr!! helt sjukt..
men det var ruskigt snyggt så var bara tvungen! Efter det åkte jag till min pojk men gick nästan
direkt till Ravve för att hjälpa honom om flytta om i lägenheten och där var även Tess
som jag inte träffat på evigheter känns det som, vi hade riktigt kul medans pojkarna fick
bära allt och visa sina muskler ha ha! efter det gick vi hem för lite film-mys skräckfilm så klart
för att jag ska bli rädd och krypa upp så nära som möjligt. Kom hem tidigare idag och fick lite
dåliga nyheter om min bror:( hoppas allting löser sig.. blev även en sväng på Ikea och jag är
så sugen att köpa nya grejer till rummet, längtar tills jag får lön!!
' baby you got it all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0