midsommar blev inte super trots allt...

Midsommar blev verkligen inte som planerat, blev tagna av polisen sen var jag hemma
hela kvällen. Inte så jätte lyckat, det sög ganska hårt..
Lördagen begav jag mig och min bror till Gusselby vid Lindesberg för att hälsa på
mamma & pappa på campingen grillade och var nere vid sjön, super mysigt!
Efter det skjutsade victor mig till Kevin (my man haha) så sov kvar det,
var verkligen vad jag behövde efter den här veckan.. kollade skräckfilm!!
hatar såna filmer men ändå, det var mysigt. Åkte hem i skaplig tid idag
och sedan drog jag och paulina och badade! super skönt, slänger upp lite bilder nu med!
looken från midsommar!

bilder från dagens bad!

badboll haha!

paulina, världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0