Dålig uppdatering!

Har inte skrivit mycket här alls jag vet, förlåt.. men har varit så mycket nu orkar inte
berätta det för är ganska privat men nu är allt bra igen och det rullar på som vanligt!
Igår kväll var jag med mina bästa, Carro, Becka & Jacquelin älskar er tjejer!!
Kom i säng alldeles för sent igår men vaknade ändå kl9.. Haha åkte iväg till stan
med mamma och pappa, käkade lunch och köpte ett par nya solglasögon från MQ
och även två nya ljuslyktor till rummet som lyser super fint, är jätte nöjd!
Ikväll har verkligen varit slappar kväll, har kollat på New moon och Alice i underlandet
och ätit lite gott, ligger i min soffa och är hur trött som helst ska gå och tvätta bort lite smink
sen krypa ner i sängen och ringa min pojkvän låter som en underbar idé! Godnatt! :)


Bjuder på en cam bild från min nya super bra dator!!

Kommentarer
Postat av: jacquelin

tack själv gumman för en bra fredag!<3

2010-03-21 @ 15:43:45
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: amanda johansson

Ingen fara gör det gärna igen, har alltid kul med er <3

2010-03-21 @ 17:28:25
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0