Söndag!

Kom hem vid elva igår kväll, var helt okej jag menar det var ändå släkten
va lite små tråkigt mot slutet för jag var ända ungdomen kvar haha sen var resten
gamlingar nejdå ska inte vara elak nu. Ställde fram klockan en timma i natt som man skulle
göra också, tur att jag inte glömde bort det! Idag blev det en runda på Ikea och Marieberg
där även min pojkvän var med sin familj så fick träffa han, snacka om att jag blev glad!!
Inte träffat han på två veckor, och jag har påsklov nu men han har nästa vecka fast ska hem
till honom i morgon efter skolan men ikväll blir det nog bara att ta det lugnt kolla någon film
eller liknande så helgen har varit helt okej måste jag säga, och superskönt med påsklov!!
byee

Hade besök på baksidan förut,
de stod och stirrade in i mitt fönster vart lite rädd haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0