Går verkligen inte att förklara..

Alltså alla känslor runt mig nu känns bara som att allting verkligen blir bättre, jag är så jävla lycklig
rent ut sagt. Nu är det som jag vill ha det ett enkelt underbart liv där allting känns bra och lätt inga
problem eller något bara ta dagarna som de kommer.. Nästa fredag när jag är ledig ska jag ta tåget
ner till min kusin Matilda i skåne ska faktiskt bli lite skönt att komma bort från örebro fast allting är
så himla bra nu, vet inte hur jag ska förklara hur bra allting verkligen är! Igår kväll var suuuper
mysigt men tänker inte slänga in några detaljer, jag är bara så lycklig. Kvällen ska spenderas med
min bror och hans kompisar, ska iväg på disco-bowling ska bli skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0