måndag och shopping på högnivå!

Måndag och allt känns fortfarande bra, lite små förskyld men det hindrar mig inte!
Var på stan med bästa tjejerna, emil & benjamin köpte massa fina nya saker! :
Ett par låga gråa converse, bh, linne, leggings och en jeansjacka så nu är jag super nöjd!
Fast är dock två tusen kronor fattigare men så kan det gå! :) Imorgon ska jag på
speedway med min pappa & bror ska bli super kul sen händer det massa annat trevligt
i veckan och allting blir bara bättre kan inte förstå hur skönt allt känns!
Bild från imorse, körde på randigt idag!

Kommentarer
Postat av: jacquelin

fina du<3! skönt att allt börjar kännas bättre nu(:

2010-05-03 @ 20:54:40
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: amanda johansson

du är fin hjärtat! :) ja kan inte förklara hur lätt och bra allting känns, va evigheter sen jag mådde så här bra<3

2010-05-05 @ 17:01:59
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0