helgens roligheter!

Guidningen i stockholm med Emma igår gick kanon! kunde inte blivit bättre
förutom att det var så fruktansvärt kallt. Mötte upp Jocke på stan en stund
och sprang även på Kissies bror inne på McDonalds! (bild längre ner) och resten
av dagen var kanon shoppade lite också det var vi värda! Kom tillbaka till
Örebro ca halv åtta då kom min älskling och mötte upp mig för att åka till
Frida och baka pepparkakor och spela massa spel, riktigt mysigt.
Idag åkte vi till Marieberg med hans pappa som var här från norge för
att köpa lite julklappar och annat mys :) men nu gossip girl!!
tog bild på bara honom först men han ville ha med mig på bilden, han
sa det är mycket bättre, en bild på mig är ingenting men en bild med mig
den duu! typ hahah... (ursäkta för hur jag ser ut, trött o sliten tjej...)

pepparkak bak hos frida!


pelles söta hund! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0