the greatest of all

Har haft mysigaste helgen på länge, först med familjen igår sedan kom Kevin hit
kollade film och bara gosade hela kvällen, och idag har jag bara njutit över att få
vara med honom kramats super mycket, små retats, kittlats och legat framför tvn och degat.
Helt underbart enligt mig, skulle helst legat kvar så hela dagen men han var tvungen att
åka och sedan åkte jag, mamma & pappa till farmor & farfar eftersom det är farsdag
och fikade nu är jag hemma igen och är lyckligare än vad jag varit på länge.


ääälskar min nya parfym som jag öppnade igår! eller ja ny och ny
köpte den på taxfree:n i augusti när vi åkte till grekland men har
sparat lite på den och den är helt underbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0