vaknade på rätt sida idag, för en gångs skull...

Varit dålig uppdatering idag men på förmiddagen tog jag det mest lugnt och tog
en lång sovmorgon idag, senare vid 4tiden tog jag & Emma en fika på sveas.
Sedan hem och så kom kusinerna från skånejag och Matilda (kusinen) tog bilen
till ikea för hon har precis fått körkort. Kollade massa julsaker men köpte bara ljus.
Nu försöker jag varva ner lite och ska nog kolla om det finns nått bra på tv, pussshej
chailatte såklart, och skiter i om det är lika mkt kalorier som i en cheeseburgare..
kan ta en promenad så försvinner det

Kommentarer
Postat av: jacquelin

chailatte är livet!;D

svar, håller med dig, fast sminket verka ganska bra ändå!:)

2010-11-04 @ 22:54:54
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: amanda johansson

så himla gott! :D

jo jag vet är lite sugen på det ljusrosa läppstiftet faktiskt :)

2010-11-04 @ 23:20:06
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0