haft en toppen helg

Släktkalaset igår var väl som alla andra antar jag haha! Men efter det blev
jag skjutsad till min pojk och så mötte vi upp pelle, julius, serbest & rugge
för att åka till frida som fyllt 18 men stannade på ett tivoli på vägen och åkte
någon karusell typ som parisehjulet fast du satt i en bur och snurrade runt hela tiden typ!
man va ganska så yr efteråt kan jag lova, drog till frida efter det iaf va där ett tag
sedan hem och hade mys resten av kvällen. Idag åkte jag hem tidigt för att åka med
mamma&pappa till mormors grav.. sen har jag bara varit hemma och fixat på rummet
har nackspärr och karusellen gjorde det inte bättre :(


dom nya hyllorna!


mormors grav



idag är det mjukiskläder och osminkad som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0