kärleken är obeskrivlig

Det kommer det vara 3 riktigt jobbiga månader framför oss
där båda kommer behöva kämpa, men har tänkt på det att jag är villig att göra allt
och jag menar verkligen allt för det är han värd. har inte träffat någon som
ställt upp på det sättet som han gjorde när vi knappt kände varandra, och det
ledde till något obeskrivligt, något underbart.
Han bryr sig verkligen om mig så som ingen har gjort innan och är så otroligt
glad över att jag har träffat honom och vill aldrig förlora det vi har.
Jag vet att vi inte haft jätte mycket tid tillsammans ca ett halv år,
men jag föll för dig så fort och det kändes så rätt ända från början.
Och han har ändrat mig som person, på ett bra sätt. Han har fått mig att se positivt
på saker och inte ge upp när jag känner för det. När han säger till mig att jag klarar det
så gör jag det, med honom vid min sida klarar jag allt. Därför ska jag finnas vid hans
sida genom allt det här för det är han värd. Du är min kärlek Kevin.
vet att om du läser det här inlägget när du är hemma från sjukhuset kommer du
antagligen hata mig för bildvalet men det får du faktiskt ta, för du är allt jag vill att du ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0