tisdag, men kändes som fredag imorse...


Vaknade imorse överlycklig för jag trodde att det var fredag
, redan liksom så fort
gick veckan inte och nej jag är inte störd vill bara ha ledigt haha... Dagen gick fort
ändå gjort om lite på rummet bytt ljuslyktor, kuddar och lite sånt.
Även duschat, fixat naglarna, ansiktsmask och annat pyssel, nu ska jag kolla film
sedan desperate housewifes! tjingeliiiing
måndagens outfit med svarta jeans och stövlar!

dagens outfit med boots, lite mer höstig..

naglarna, vädret sa att det skulle snöa inatt så gjorde dom lite
vinter inspirerande eller ja försökte iaf! haha

Kommentarer
Postat av: jacquelin

den övre toppen har jag också spanat in, funderar på att köpa den hoppas de är okej sötnos!<3

2010-10-19 @ 20:14:05
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: amanda johansson

jaa såklart det är okej hjärtat! såg den i stockholm och var bara tvungen att köpa den haha! <3

2010-10-19 @ 21:23:13
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0