amanda hjärta kevin!

6 september och jag är sjuk, är min och pojkens dag men blev inget mys eftersom
ingen utav oss mår så jätte bra och orkar inte åka iväg.. Var hos läkaren idag också,
sedan tog mamma och pappa med mig till marieberg för att få mig på bättre humör..
blir sönder depp av att sitta hemma och vara sjuk. Marieberg gjorde mig verkligen på
bättre humör också blev en ny vinterjacka och stövlar! Men nu ska jag krypa ner och
kolla säsong 5 av One tree hill. pusshej


jackan, mycket snyggare i verkligheten men älskar den!


nya stövlarna också, vanliga enkla svarta som passar perfekt till det mesta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Var det dom du tittade på på stan?:P

Stövlarna alltså?

2010-09-06 @ 20:06:58
Postat av: amanda johansson

jaa haha, dom fanns kvar på marieberg :)

2010-09-06 @ 22:47:06
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0