Friday Night.

Fredagen var mycket bra men började väldigt stressigt eftersom jag slutade jobbet 19.00 och skulle till Carro för lite förfest och fixa mig lite innan hennes premiär utgång! Vi hade as roligt, det var mycket folk och allting var bra tills jag blev utsläng vid halv ett.. Det var ju mindre kul, men men sånt som händer antar jag! I lördags var det också jobb fast mellan 11.45-16.00 och efter det hem till Kevin, var ute typ hela kvällen med grabbarna & Maja käkade på Galejan och lite så. Vaknade runt tolv idag och åkte typ hem direkt, nu ska jag fixa lite saker sedan ta ett varmt sköönt bad! Hörs senare!
-
Ni är bäst tjejer, ingenting slår er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0