How Could We Forget?

Bloggen känns inte som min högsta prioritering just nu, har mycket i skolan, jobbar, och vill gärna ha lite tid till privatliv plus att just nu är jag ganska besviken på det mesta men framför allt mig själv. Har iaf haft en jätte mysig och bra helg med Kevin. Invigde duschen i nya badrummet förut, inte mycket kvar där nu bara lite vatten till badkaret och handfatet som ska kopplas in! Men nu ska jag städa undan lite och pyssla om mig själv.
-
Orkar bara visa den här bilden på badrummet just nu.
Köpte nytt shampoo och inpackning hos frisören som var helt grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh ett sånt lyxigt badkar. Ett sånt vill jag också ha. Vi ska också renovera vårt badrum snart men jag vet inte om vi kommer ha råd med ett som har en massa finesser och så.Vår hantverkare är tydligen väldigt prisvärd men vi kommer nog inte ha pengar till någon bubbelkarsvariant ändå. En sak i taget får det nog bli.

2011-04-06 @ 13:43:07
URL: http://badrumsrenovering-lulea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0