I Have Lost Everything To You.

Hela dagen har varit kanon, vädret är underbart och alla har varit glada och trevliga. Men idag på hotellet gjorde jag vääärldens vurpa på nyvaxat golv helt ärligt sa bara bang så drog jag i golvet men blir väl lätt så när man springer runt i strumpor eftersom jag hade tagit av mig skorna för hade sånt himla skoskav :( Men slutade med att jag var blåslagen istället.. Alla höll på att dö av skratt inklusive min lärare, känns ju kul! Men nu har jag faktiskt lite saker att göra, tex som tycka lite synd om mig själv hehe.
-
Dagens.

Kommentarer
Postat av: Sennie

Farliga såna där nyavaxade.

2011-04-13 @ 16:49:58
URL: http://golvlaggare-uppsala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0