I Have To Let Go Of Yesterday.

Vet att min uppdatering har varit usel de sista dagarna men kommer berätta varför nu, i lördags jobbade jag som sagt natt och sov hos Kevin efter det och sen sov jag även hos honom i söndags. Kom hem igår vid halv två, la mig ute och solade innan jag fick sms om att vi skulle dra och grilla så var bara att hoppa in i duschen och sen kl4 var jag tillbaka i Örebro. Kom hem inatt men då var jag inte direkt kapabel till att blogga om jag säger så.. Nu gör jag inget speciellt sitter ute på balkongen och önskar att solen kan komma fram igen men ser inte så ut, tyvärr. Men vi hörs lite senare!
-
Igår i solen.
Grillning.
När det blev kallare drog vi oss inåt, balkong utsikten över hela örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0