It's Raining Outside And Tears Are Falling.

Idag har inte varit min dag, vaknade på bra humör men allting vände ganska så fort! Det har regnat hela dagen, besöket hos läkaren var bland det värsta på länge, önskar bara att det kan bli den 26e nu så jag får lämna allting ett tag! Har fixat lite mer jobbtider idag och det knäppaste idag var ändå att Burger King ringde mig och fråga om jag ville ha anställning där (lämnade in ett CV där i september och de ringer nu!) och sa så klart som det var att jag redan hade fått på McDonalds så slängde dem typ på luren i örat på mig haha.. Ne nog om det nu, jag ska plugga lite och pyssla här hemma!
-
Tur att min mamma vet hur man får mig på bättre humör iaf, kommer hem med ett par snygga rea skor till mig! Ibland får hon till det riktigt bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0