Love Is This, This Is Love.

Har tusen saker att klaga på idag också men ska försöka låta bli.. Först var det hotellet idag, sedan lite dö tid innan mötet om Mallorca så jag och Josse x2 satt på ett hotellrum och kollade OC! Efter mötet gick jag och mamma upp på stan en stund i hopp om att hitta lite kläder till mig till Mallorca, men det gick inte så bra.. Så åkte till marieberg istället och där hittade jag en långklänning, ett par trekvarts kostym/chinos byxor och en blus, hann inte köpa skor idag. Tänker dock inte visa bild på allting idag för jag fastnar inte på bild överhuvudtaget idag.. Men nu har jag lite grejer att pyssla med!
.
Random bild från London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0