Somedays I Wonder If You Know The Real Me.

It's so much going on.
-
Just nu är det fullt upp med allting och känns som om jag inte hinner med. Svenska B nationella uppsatsen är nästa vecka och jag har helt ärligt noll koll, svenska B nationella talet ska vara klart på måndag, Mallorca arbetet ska vara klart och har en engelska bok som ska vara klar till lovet. Är hur mycket som helst nu och jag hänger inte med! Ändå så sitter jag här och klagar det har jag tydligen tid med? Fast egentligen har jag ju verkligen inte det, ne nu jävlar ska jag sätta fart och få klart en del! Hörs kanske senare ikväll om jag inte somnat.
Längtar mig bort till bättre och varmare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0