Varning För Klag-Inlägg.

Idag? Har egentligen varit en bra dag men alla småsaker gör den förjävlig.
För det första:
- Mitt ben är as svullet, och för att inte nämna blått! Och det gör ont som satan..
-
- Jag är helt slut efter 4 timmars jobb (ja 4, mcd. är mer krävande än vad man tror...)
-
- Är allmänt trött på skolan och skulle göra vad som helst för att slippa allt plugg.
-
- Skulle helst vilja ignorera en person så hårt man bara kan, men det funkar tydligen inte så... Önska att jag kunde säga att jag verkligen INTE bryr mig.
-
- Mitt ex (som jag förövrigt hatar av personliga skäl.) och hela hans kompis-gäng kom in på Mcd och beställde och drygade sönder mot mig, alltså borde som seriöst få spö...
-
- Är arg över att det finns sånna idioter..
-
- Trött på mig själv att jag tar på mig mer än vad jag klarar/orkar.
-
- och till sist känner jag mig otroligt jävla förvirrad..
= inte min dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0