Bloggpaus På Obestämd Tid.

Jag är helt tom, vet inte vad jag ska säga eller göra för att det inte ska vara så här. Vad är fel? Är den ständiga frågan i mitt huvud. Jag vet vad som hänt och vad som är sant, men att släppa taget om det är svårare än vad man tror. Eftersom jag blir påmind varje dag. Vet inte om jag ska fortsätta blogga, ta en paus eller radera den helt, jag kan inte ens minnas längre varför jag började nu när jag mår så här. Jag kan inte längre komma ihåg när jag kunde lita på någon till 110%.. Jag lämnar er ett tag, eller ett långt tag tills jag vet hur jag ska göra här i livet. Och jag hoppas innerligt att ni finns kvar om jag bestämmer mig för att fortsätta.
-
Så med den här bilden säger jag tack & hej för mig
och (kanske) på återseende.
Bjuder på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0